پرینتر آنالیز شعبه اسلامشهر با سابقه بسیار درخشان در خصوص ماشینهای اداری ( پرینتر _ فکس _ اسکنر ) و کامپیوتر فعالیت میکند و اتبته بیشتر تمرکز خود را معطوف پرینترهای دست دوم با تنوع بسیار زیاد در برد های معروف HP , CANON و فکس دست دوم با برند خوش نام پاناسونیک قرار داده است .

پرینتر دست دوم های این فروشگاه خانگی بوده که بر خلاف پرینتر های استوک که کار کرد آنها بسیار زیاد میباشد این پرینتر ها با کار کرد کنتور بسیار کمتر موجود هستند .

پرینتر دست دوم خانگی با کنتور بسیار کم میتواند به اندازه پرینتر آکبند چاپ و پرینت بگیرد .

این فروشگاه  تعمیرات پرینتر و فکس و کامپیوتر را با کادری مجرب و دوره دیده و همچنین همراه با شارژ انواع کارتریج لیزری و جوهر افشان را نیز انجام میدهد . در ضمن تمام قطعات برای تعمیر پرینتر و کامپیوتر و حتی تونر شارژ کارتریج را از برند های معروف و درجه یک استفاده میکند شایان ذکر است که که بهترین برند پرینتر که خدمات پس از فروش خوبی نیز داردHP , CANON میباشد البته در بین همین پرینتر ها هم یک سری پرینتر های با کارایی بسیار نا مطلوب که خدمات پس از فروش بسیار کمی نیز دارد هستند که در این میان میتوان به خدمات شارژ و حتی خرید کارتریج اشاره کرد که با هزینه های بسیار گزافاز پرینتر های متعارف بازار خریداری میشوند .

09116060437

تماس :

02156690574

 

09116060437

 

آدرس :

اسلامشهر، سر نوری، پاساژ بزرگ میلاد نور، طبقه 2، واحد 191

 

پرینتر آنالیر

پیمایش به بالا